Oletko maksanut pikavippisi?
Mikäli olemme ilmoittaneet sinulle, että lainasi on edelleen avoimena, mutta olet kuitenkin jo maksanut, niin ole ystävällisesti yhteydessä välittömästi asiakaspalveluumme. Tarkista, että summa, tilinumero ja viitenumero ovat kirjoitettu oikein ja että ne vastaavat laskun tietoihin.
Mikäli maksusi ei syystä tai toisesta ole kirjautunut, yritämme kohdistaa sen. Sitä värten pyytäisimme Teiltä myöskin kuittikopiota, jotta voisimme lähteä etsimään maksamaanne summaa. Kuitiksi meille riittää verkkopankista kopiomanne kuitti (jossa näkyy summa, viitenumero, tilinumerot, maksupäivä, arkistointitunnus) sähköpostitse.
Voi olla, että haluamme esittää lisäkysymyksiä, joten älä unohda ilmoittaa samalla yhteystietosi!
Maksutietojen virheellisyys voi aiheuttaa maksun kirjautumisen viivästymisen ja aiheuttaa pahimmillaan lisäkustannuksia.
Takaisin edelliselle sivulle..
Exit Mist